Monday, November 29, 2010

Seru-seruan at 711 Sahardjo *\☺/*

Hey kalian ☺ Are you happy today???
Hari ini hari senin tanggal 29 bulan November tahun 2010. Dimana di hari ini gue seru-seruan bareng dengan teman gue yang bernama Clara dan Dewi HAHAHA. Sumpah ye seru abis tuh di 711. Dari mulai melototin anak SMP yang SOK GAUL dan SOK IYE. Ga demen banget tadinye mau dilabrak uh die dei pade ama kite, tapi kasian masih bocah smp. Eh abis ntu dateng kakak kelas, ada si Pian, Ojan, Kak Ipeh, Kak Akmal, Kak Ala, eeeh nyatanye ada temennye abang gue si Okem. Haha kocak banget. Tadi tuh di sono gue ama celorot dan sapca foto-foto gitu deh uhhuhuhu seru bangat!!!
Nih salah satu fotonye yang paling gue suka ::



Cantik ye yg ditengah akakaka ☺
Eh Eh Eh, tadi kan pas pulang si Dewi mgaterin gue pulang dulu gitu ya. Nah pas berangkat ke LPIA di deket kolong entu ada razia + polisi banyak. Nah gue ama dewi kaget gitu kan yeee MySpace mampus daah wi kite, yaudeh akhirnye gue ama dewi naik motornye ngebuuuuut sengebut ngebutnye abis daripade gue ketilang yekan?
Sumpah ih kalo sampe gue ketilang itu namanya gue SUWE lagi MySpace

Tapi seru banget!!!

Si Clara gue suruh upload fotonye daritadi sore kaga kelar-kelar masa padahal kan gue pengen foto gue yang sendiri.
Ih nyebelin nih si CELOROOOT!!!!

Udah ye ah gua capek, mau belajar dulu aaay MySpace